مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 21:302023-11-26سياسي

نشست «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه» برگزار شد


نشست تخصصی «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه» در مجتمع آموزشی و پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار شد.

- نشست بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه برگزار شد ایسنا/گیلان نشست تخصصی بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه در مجتمع آموزشی و پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار شد.

محمدمهدی نیازمند امروز، 5 آذرماه در نشست تخصصی بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه که در مجتمع آموزشی و پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار شد، صحنه امروز را عرصه تقابل جبهه حق و جبهه باطل دانست و اظهار کرد: تقابل حق و باطل وارد یک فضای جنگ علنی و شفاف شده است.

وی با بیان اینکه اوج تقابل حق و باطل را در مسئله فلسطین مشاهده می کنیم، افزود: درگیری ما با جبهه باطل یک درگیری ایدئولوژیک و معطوف به آخرالزمان است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان اعتقادات آخرالزمانی جبهه باطل به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی را برگرفته از آموزه های کتاب مقدس یهودیان دانست و تصریح کرد: آن ها معتقدند که روزی یهود قدرت پیدا می کند و لذا تمام تلاش خودشان را می کنند تا موانعِ بر سر راه این باور و اعتقاد را بردارند و همه گزاره های تهدیدکننده قدرتشان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه» برگزار شد

نشست «بسیج؛ پیشگام در توسعه و تعالی ارزش های فرهنگی در جامعه» برگزار شد